Ris & Ros til Indigo 2

Vi får masser af feedback fra vore kunder – heldigvis næsten altid meget positivt. Her er nogle pluk fra vore kunders emails til os – også de negative. De nyeste står øverst.

Klik og gå til Musik-PC eller div. programmer eller læs mere generelt her under....
Ris og Ros til PriMus findes her.


En fuldstændig fantastisk service, Heine bruger en masse tid på at hjælpe, finder 3 produkter, og anbefaler mig derefter at finde en lokal butik for at lytte, så jeg får den helt rigtige vare!! JAJ

Du er en skat, intet mindre!!! Det virkede (hjælp til Sibelius, red.)
Tusind, tusind tak, igen, igen! Du er en af hverdagens sande helte :-)! CB

Tak Heine. Der er altid verdensklasse service hos dig - go' 1. maj. MZ

1000 1000 tak, nu virker det fint.
Man kan altid ringe til dig og få løst sine problemer. Du er til virkelig stor hjælp. Tak. KL

Kundebetjening fra indigo2 : ud af 5.

Heine er Gud! Kompentent, og så er han en nærmest irriterende flink og rar fyr. Musikergruppe

Det burde efterhånden være helt overflødigt at koge over af begejstring over din helt exceptionelle serviceindstilling. Men jeg er målløs! SF

Super service og support. Jeg har købt en del produkter hos Indigo2. Alt er fulgt op af gode vejledninger, hvis man pludselig står med et problem. At få svar på sine mails om softwareproblemer kl. 22 om aftenen er ikke en selvfølge. Det har været tilfældet flere gange, når man har stået i problemer til halsen og mangler løsningen. Tak for en service, der efterhånden er en mangelvare i DK, men ikke i Indigo2. Jeg kan kun anbefale dette seriøse og velfungerende firma! SM

TAK for en helt fantastisk hjælp i aftes!!
Med din tålmodighed og store viden, ja så er status, at Band-in-a-Box var 1,5 time om at installere på min harddisk og i dag har jeg lagt dansk menu ind og ændret driver til "Asio", og SÅ skal jeg da lige love for, at det ser ud til at køre!!
Du skal ha 1000 tak endnu engang!
Gik i mit orkide-drivhus i dag og tænkte på, at hvis det ikke havde været for dig i 1992, ja så havde jeg A L D R I G fået "Notator" til at fungere, og derfor aldrig produceret alle de mange, mange nodearrangementer og hæfter.
...havde det ikke været for dig, så havde jeg A L D R I G fået "Primus" til at fungere, og.......
og havde det ikke været for dig, så havde jeg A L D R I G fået "BIAB" til at fungere....
HURRA ! og en masse glade hilsner fra Jørgen A. Jansen

Firmaer med GOD stil: "Og selvfølge skal Indigo 2 også nævnes. Her er service i absolut særklasse. Har aldrig oplevet noget lignende." Anonym

Det er da utroligt - det virker :-) Det trick ville jeg aldrig have gættet. Dejligt med så hurtig support på hvad som helst. TF

TAAAAAAAAAAAAAK. Som altid, super hurtig, let forståelig og hold k... hvor gør du mig glad!!!!
(har bokset med det det meste af eftermiddagen, og så "pufff". Masse hilsner. JJ

Det må jeg sige: Fantastisk god service. Pakken ligger til afhentning i dag her i Roskilde. Det var godt nok hurtigt. Tak for det. PK

Hej Heine! Som sædvanlig uovertruffen service ud over det sædvanlige. SM

Det er godt nok god vejledning man får i denne butik …
Jeg vender lige skråen engang og regner så med at vende tilbage med en bestilling. TBN

Hej Heine, igen - 2000 tak! "Igen" - fordi jeg aldrig har fået et dårligt svar.
Og det er hvad enten der har været udsigt salg eller ej! SF

Tak endnu en gang for din altid sublime support! Du er en "knag" ;-) Jeg er glad for at Du er til!! KB

Lad mig bruge denne lejlighed til at rose jer for jeres altid fantastiske service.
I gør, hvad andre musik butikker kunne lære meget af, nemlig at oplyse jeres kundegruppe om de nyheder som er der ude, og så gør i det oven i købet med humor J.
Hvad angår information til jeres kunder giver jeg jer 9 ud af 10 mulige points. BH

Igen er jeg lamslået over din svar-rate. Sidder du ligefrem og venter med fingrene på tasterne?
TAK! Ubeskrivelig flot! (fik tilbud på ABook notebook, red.) SF

Tusinde tak for hjælpen og den flotte service, man altid får fra dig. Tak! KN

Jeg ved ikke helt hvordan jeg endte på din side, men hvor heldig kan man være.
Her fik jeg besvaret rigtig mange spørgsmål, som jeg har gået og tænkt over i længere tid. JRL

Så lykkedes det mig endelig at få downloadet og installeret Finale.
Tak for din meget store hjælp og tålmodighed. KB

Blot til orientering. Alt virker nu, inklusive et fuldt aktiveret Windows 10.
Mange tak for hjælpen – kanon service som altid :-) KB

Du og dit firma har været til stor hjælp for mig. Fin info og gode tilbud. KB

Igen igen igen reddede du den del af mig, der er højest, når jeg plukker jordbær!!!!!!! OG

Rigtig mange tak for hjælpen – se det var service, der ville noget! FH

Tusind tak for den storslåede hjælp i søndags. Det er altid en fantastisk service du yder, og jeg kan love dig, at jeg omtaler dig og din virksomhed i rosende vendinger til alle. KP

Det er en fantastisk – og anderledes – oplevelse at have forbindelse til jer.
Jeg har jo oplevet det før og vil sige, at den form for nærvær træffer man ikke ret mange steder. PR

Nu må det være på tide, at jeg får sagt dig STORT TAK for din lynhurtige og gode hjælp med omstillingen fra Sibelius 4 til 7.5.
Da jeg havde mødt 3 uløste udfordringer om footer+fortegn+brackets, var jeg kun i gang med min Sibelius 7.5 node nr. 2.
Resten af dagen var en storslået oplevelse: Mens jeg sad og arbejdede videre på Sibelius med min node nr.3, dumpede der med ½-1 times mellemrum en mail ind fra dig – først en footer-løsning, så fortegns-løsning, så svar om brackets. Hver gang der kom en mail fra dig, kunne jeg rette mine 3 noder, så jeg ikke kom til at slæbe nogle forkerte definitioner med videre ud i fremtiden.
Det var SUPER-dejligt, at du var så lynhurtig.
Så STORT STORT STORT tak for din gode hjælp. TS

Jeg har købt hos Indigo2 indtil flere gange, og bedre betjening / service findes simpelthen ikke. Jeg kan kun anbefale at handle der. JR

Tusind tak for din altid suverænt behagelige måde at betjene dine kunder på, det er helt unikt. KP

Kan ikke takke nok for din sublime service, Heine. JR

MANGE, MANGE tak for dit hurtige, grundige og helt igennem uselviske svar, som jeg næsten ikke nænner at benytte! Men penge hænger som bekendt ikke på træerne, og jeg kan kun tilslutte mig din anbefaling af Proshop (konkurrent, red.), som jeg tidligere har handlet med.
Men jeg vil bestemt benytte enhver lejlighed til at anbefale Indigo 2. JHC

Du er dælme også hurtig. Og det virker. Tusind tak – dagen er reddet. ADH

Tak for en umanerlig fin service og fremragende vejledning. Du får min varmeste anbefaling :-) KHB

Hej Heine – Så lykkedes det. Det er en fantastisk hjælp, du gir, du skal ha' så mange gange tak. JEJ

Kære Heine! Du er da helt utrolig!!! At besvare mails på en søndag! J Tusind tak for hjælpen. S.O.

Altså Heine, du ER en sveske! Jeg fulgte dine dessiner, og ALT FUNKER NU, som det skal. Inderligt tak for din yderst omsorgsfulde hjælp. TAK! Og knus fra... LW

Så virker det! Og endnu engang MANGE TAK for hjælpen. Du kan være sikker på, jeg vil anbefale dig vidt og bredt! OR

Tak Heine – Så lykkedes det. Fantastisk at du gav dig tid til at hjælpe. Det er helt uvurderligt. KH

Igen – Kun ros. Tak for fin og hurtig information! SF

Der ER altså god service hos dig, det skal du vide! AH

Jeg spørger på en pris på noget musiksoftware, og Heine sender et tilbud. Da jeg accepterer, vil han alligevel ikke sælge til den tilbudte pris, da han pludselig forklarer at der er tale om gamle priser og han havde misforstået, hvad jeg ville have og den nye pris pludselig er meget dyrere. Jeg skrev klokkeklart hvad det var jeg ville købe, men til det svarer han at en misforståelse jo er en misforståelse. Nej, det holder bare ikke, et tilbud er et tilbud, så her er lidt at gå videre med til Forbrugerklagenævnet.
(Mit svar: Hej Frede - hvis du havde læst, hvad mine kunder skriver om mig, så vil du vide, at jeg ikke forsøger at snyde nogen.
Ang. forbrugerklagenævnet, så får man ikke noget ud af at klage over en pris, som helt åbenlyst er forkert. Det burde du kunne indse.
Det er ikke normalt, at man kan købe en billig pakke og så opgradere den til den dyreste for tilsammen 769 kr. og dermed spare næsten 2000 kr.
Og hvorfor skulle jeg også give dig forkerte priser med vilje, det giver jo ingen mening?)

Fantastisk service! Henrik Hansen
(vi sendte uopfordret en problemløsning til brug i et af vore programmer, red.)

Tak for hurtigt svar og for en rigtigt god og oplysende hjemmeside, som jeg har megen glæde af.
Den er så oplysende på en menneskelig måde :) EJS

...du bekræfter gang på gang, at “reklamen” for Indigo 2’s service ikke er tom snak. Service niveauet findes vist ikke bedre i dette land, eller noget andet land, for den sags skyld. TAK! OV

Jeg vil sige mange tak for hjælpen og kan varmt anbefale dit firma. Jeg håber en dag, vi kan købe noget hos dig :0) JB

10000000 tak!!!! Du har reddet min røv. OB

1000 tak for din hjælp. Som altid: Formidabel hurtig og god service! EH

Mange tak fordi du tog dig tid til at svare – og respekt for stilen med at sende mig videre. LG
(til en af vore konkurrenter, red.)

Heine for satan!!!! Du er en sand gud!! C1E disablet og alle problemer løst!! M på Lydmaskinen

1000 tak for din store hjælp – det har altid været en fornøjelse at handle med dig. PK

Jeg vil bare takke dig for din anbefaling af Olympus LS-5 – jeg havde den med til Beijing i Kina og optog en hel opera med den. I fremragende kvalitet og meget diskret optagelse... Jeg har også haft megen glæde af dine andre anbefalinger, fx mht. Band-in-a-Box og PreSonus... Lars Ole Belhage

Blot lige tak for endnu et godt nyhedsbrev! Er stadigt mega glad for min Olympus LS-5. JS

Altid interessant, hvad du skriver... og total billigelse her fra af din prispolitik! BA

Tak for god service Heine! Det kan du jo ikke leve af, men når jeg snakker med musik kolleger, vil det ikke være svært for mig at anbefale dig. JN

Det tog ca. 45 sekunder at fikse det; det er et par flasker rødvin værd. Det vil jeg huske næste gang jeg passerer Århus. !000 tak for hjælpen – for hurtigt svar – for rigtigt svar – og til weekend-takst. SF

Jeg glæder mig meget over at være blevet så grundigt og objektivt vejledt i denne omfattende proces, og vil gerne takke dig endnu en gang for dette. :) (bestilte musik-PC, red.)
Hvis ikke du allerede har fået færten, kan jeg meddele, at jeg er en meget tilfreds kunde. :D CSJ

Tak for hurtigt svar. Du leverer altid en udsøgt og hurtig service for os brugere. Det skal du vide, vi sætter stor pris på. KL

Tusinde tak, Heine. For altid god, udvidet service og info. SJ

1000 tak for meget hurtig respons og som altid super service. Algot N.

Den var dejligt fyldestgørende din mail:-), Du er fantastisk, elsker simpelthen god service. MB

Tak for superhurtig respons – det er service big time :) (og lidt senere...)
Det virker! Superlækkert! 1000 tak for perfekt support! Supereffektivt! Takker :) KS

Jeg har været meget tilfreds med den service som Indigo 2 har leveret gennem årene, man støder ikke på dets lige. LF

Åh, Heine – det løste jo ALLE mine problemer! TUSIND tak for din hjælp og dit meget hurtige svar! Så kan arbejdet fortsætte ;) DS

Tak for den fine, ja nærmest insisterende service. LSA

Posten har lige afleveret iBoard for 5 min siden.
Det har jeg kun én kommentar til "super hurtigt og superfedt" Ha' en go' da'. JT

Mange tak for dit hurtige svar og dine gode inputs. Du er bare en stjerne. Efter at have overvejet hvad jeg skulle gøre, valgte jeg på basis af dine tips at opdatere driver til lydkortet og Bingo så var den hjemme. Fra en stor Indigo 2 fan. SEW

Jeg takker for en fremragende service og handel med dig!
Jeg vil klart anbefale dig og dit firma til andre, som jeg kender :-) CD

Tak for dine hurtige svar – det er virkelig super :) NG

Tak for en fantastisk service. Optageren virker fint og er meget let at bruge. FP

Tusind tak for hurtigt svar og som sædvanlig fin service! S.O.

Hold da op, det er nok den hurtigste respons og en virkelig fed entusiasme for jeres kunder/forretning. Havde forventet svar sidst i næste uge, så det rigtig fedt at se der er nogen der stadig ved at kunderne er pengene, tak! :) PI

God dag Heine. Det kalder jeg god service! EW (vi sendte varen, uden at vente på betaling, red.).

Jeg har med fornøjelse handlet med dig igennem flere år, men egentlig aldrig haft brug for assistance. Men jeg skal lige love for, at når der er brug for det, så er hjælpen der. Det skal du have rigtig mange tak for. Der er ikke mange af din slags rundt omkring i den danske handelsverden. PBT

Hvis det i øvrigt kan lysne din dag for dig, vil jeg gerne have lov at rose din måde at drive forretning på ... og jo, jo, jeg ved det godt: Det er vigtigere, at der er nogen andre der hører det. Det skal jeg også nok sørge for :) LB

Jeg vil altid hellere handle hos dig, da jeg oplever ekstrem supergod service. CJ

Fantastisk service – overgik fuldstændig det forventede :D
Jeg vil helt sikkert anbefale jer på trustpilot (noget jeg ellers sjældent gider skrive på), men det er det mindste jeg kan gøre. TA

Så har jeg afhentet min pakke på posthuset, og alt er, som det skal være. Det har været en fornøjelse at handle med jer. Mange hilsner – Den tilfredse kunde Lea

TAK for din fantastiske og kompetente service og venlighed. Jeg vil handle med dig, næste gang jeg skal bruge lydudstyr. :-))) Thorleif Sørensen

Dææææææææææææælme hurtig service! :-)
Rent fornøjelse at handle med dig. Tak for god service – as usual. CJ

...endnu engang takk! Og meget God service! Må Gud velsigne jer! IBM

PS: Dirigenten i vores kor roste dig til skyerne under vores julefrokost. Jeg er ikke uenig! GSA

TAK for en fuldstændig FANTASTISK, FORRYGENDE, FORMIDABEL support!! Jeg tror, du er den eneste i DK, som svarer på mails kl. 0.16 om natten. Jørgen A. Jansen

Vil også gerne benytte lejligheden til at sige tusind mange tak for din support gennem alt dette.
Kun de bedste anbefalinger herfra, det er helt sikkert. PC

Du altid har ydet en formidabel service, og jeg håber, at du også kan hjælpe mig nu. KP

Din programmørs svar hjalp!  – og nu virker det!!
Tusind tak for en fantastisk kundesupport – det kan I, i den grad, finde ud af! :) JH

Her er lidt til en go' flaske rødvin til weekenden, med en stor TAK for en fuldstændig fantastisk service og venlighed. JAJ

Først vil vi gerne skrive, at vi da aldrig har oplevet magen til kvalitet i en dialog med en leverandør… Simpelthen forbløffende…
Til sidst vil jeg gerne gentage, at vi er imponeret over kvaliteten af vores dialog. Du kan trygt regne med, at hvis pengene engang er der, så vender vi tilbage til dig, samt at vi meget gerne vil sprede budskabet lokalt om, at man skal kontakte dig, hvis man har et behov i sit band. FT

Emil (Steinberg support) var lynhurtig til at svare og problemet blev løst hurtigt. Fantastisk service både fra ham og dig. Jeg handler ikke andre steder mere, besluttede jeg for længe siden. MH

Tak for svaret, som altid udtømmende og næsten uforståeligt hurtigt. I må sidde på spring for at betjene os. NB

En stor fornøjelse at der findes nogle som dig i branchen og tak for hjælpen! Nu spiller mit klaver! Anyway: uden dig var det ikke gået, og jeg vil helt sikker handle hos dig i fremtiden. SBM

Tak for et yderst dejligt og kompetent svar. Jeg kan jo godt se at det er en langt bedre løsning på mit problem. På den måde får jeg så heller ikke brug for et nyt lydkort, idet den gamle pc fungerer udmærket med de ting, jeg har.
Du skal have mange tak for at jeg nu får en langt bedre løsning. BEN

Pakken kom dagen efter at jeg havde bestilt den – hvordan bar du dig ad med så forrygende en service!? HE

Det er dog vederkvægende at tale med dig. Du kan sgu mere end dit fadervor. EL

Tak for dine mails og tak for hjælpen! Jeg har fået det til at køre nu, men hvordan jeg bar mig
ad, er en gåde? Endnu engang tak for din altid venlige villighed til at hjælpe, det er dejligt at
have en så god forhandler, tak skal du have Heine! EM

PS: Jeg vil ikke skamrose dig, men for pokker, hvis andre forretningsdrivende gav lige så god service, som du gør, så ville det være rigtig dejligt og nemt at handle, uanset om det var på nettet eller direkte i forretningen. Håber for dig, at kunderne forstår at værdsætte så god en service. Den hænger ikke på træerne nu om dage. BL

Sikken service – tak for det. Ja – det er en god ide at sende til min arbejdsadresse. Endnu engang tak for hjælpen. JOT

Tak for efterhånden helt uhørt professionalisme, vi prøver selv at være lidt i samme retning. PM

Tak for det Heine – det kan man kalde hurtig ekspedition! (levering, red.) HW

PS: Tusind tak for den enormt gode service og informationen omkring konverteren. Det har været helt vildt dejligt at bestille hos en, der er så imødekommende, engageret og vidende indenfor det han sælger. JJ

Ellers vil jeg bare sige tak for en super god service... HJ

Stor ros til dig/jer for imødekommenhed og hurtig assistance. HS

Tak for dine dedikerede mails. Du er fantastisk! CW

Tak for tippet. Og tak for den flotte service i giver – det skal blive husket. Venlig hilsen. HG

I skal have en stor tak for en fin service. Noget som man ellers skal lede virkelig længe efter på computermarkedet.
Faktisk er der ingen steder jeg har fået så nyttige og konkrete råd som på jeres hjemmeside!!!

Utrolig mange tak for det hurtige svar!

Tak for god og hurtig service. Det var godt nok hurtigt svar...

Tak for din tilskyndelse til at købe hvor det er billigst, men det er jo ikke altid at prisen er altafgørende, den villighed til at yde service man mærker hos sin leverandør betyder også en hel del, du skal vide, at det ikke er af vane, at jeg lægger en stor del af mine indkøb hos dig, men fordi jeg inden for denne branche ikke har fundet en tilsvarende interesse for at give kunderne råd og vejledning i forbindelse med deres indkøb, selv hos anerkendte forhandlere, som OfficeLine, er det meget svært (når man ikke er stor kunde) at få råd omkring sine indkøb, de som ekspederer i butikken kender som reglen intet eller kun meget lidt, til de varer de langer over disken.

I øvrigt mange tak for en virkelig god service, det har været eksemplarisk og vil blive husket!

Tak for et meget flot blad, nu kan det vist ikke blive bedre.

Super service! Respekt!

Tak for hjælpen, den var ekstraordinær. Havde hørt om Indigo 2 fra en kollega i en mediekonference i UNI-C's Skolekom.

Hei-ne – Gid alle behandlede deres kunder som du. Tak.

TUSIND TAK FOR HJÆLPEN. Jeg var virkelig på den, og det var super service, at du rykkede så hurtigt. Ha' det godt.

Flere af den slags små mails...god service STOOOOOOOOOOR effekt :-)

Tak for det nye katalog. Det er en meget stor glæde at modtage den slags materiale som man virkelig fornemmer at der er lagt et stort stykke arbejde i. Du har formået at skabe et katalog som det i dag er vanskeligt at finde hos andre udbydere af lignende produkter. Du formår at give grundige og saglige beskrivelser krydret med lækker grafik. Dette er du i stand til at komprimere i et i grunden yderst brugervenligt/håndterligt (godnatlæsnings-) format (det kommer til at ligge på mit natbord i laaaaaang tid). Du benytter læsevenlige typer og du gør fint brug af varierende spalter uden at det virker forstyrrende. Som redaktør, layouter og grafiker må du være stolt af dette arbejde.
Også din hjemmeside skal høste stor ros, den lever ikke op til nutidens superhjemmesider (det er faktisk fuldstændig ligegyldigt), til gengæld fungerer den som den skal.
I disse tider hvor internettet mere og mere overtager de trykte medier, synes jeg at det er utrolig flot at du stadig fastholder at producere et katalog. Men alt har selvfølgelig en pris, især hvis det viser sig at en stor del af kunderne alligevel søger andre steder hen og køber varerne, når de først har fået de nødvendige oplysninger hos dig. Jeg printer i det hele taget meget ud fra nettet, dvs. jeg sammensætter selv det jeg vil have og betaler selv for mine print. Hvis udbyderen sørger for at have/beskrive det sidste nye, så kan det også være at det er hos ham jeg lægger mine bestillinger. Det er ikke altid kun prisen som er afgørende for valg af udbyder, troværdige beskrivelser af produkterne er lige så vigtige for valget. Dit katalog og din hjemmeside vidner naturligvis om at du er interesseret i at sælge, men især også om at du selv er seriøst interesseret i produkterne, hvilket er et "must" for alle os med begrænset kendskab til den moderne musikverdens åbenbaringer!
Dit dybe kendskab til sammensætning og beskrivelse af musikudstyr er med til at fastholde mange kunder, vil jeg tro. Den glæde og entusiasme som jeg fornemmer at du skriver med forestiller jeg mig er til stor inspiration for mange mennesker.
Jeg beskæftiger mig selv med grafik, layout, redaktion, publicering og internet (hvem gør ikke det?) ifbm. et af landets større specialtekniske forlag. Jeg kender alt til de gordiske knuder man støder ind i under arbejdet og vil derfor endnu en gang rose dit flotte enmandsarbejde. Fortsat held og lykke med forretningen som jeg synes at du profilerer på en rigtig sober måde. (2005)

Det er det bedste og flotteste katalog du nogensinde har lavet. (2002)

Tak for dit fremragende katalog. Jeg er ikke helt klar over hvorfor, men det inspirerer mig altid helt overvældende. (2002)

Jeg skal bede så mindeligt om fortsat at kunne modtage dit fine lille tilbudsblad.

Tak for en fantastisk service i dagens Danmark 

PS! tak for dine fine nyhedsmails! De er altid spændende og informative!

Tak for den hurtige mail! Det er pragfuldt med sådan en kundepleje man får hos jer.

Fedt! Tak for tilbagemeldingen! Det var altså heller ik´ fordi jeg ikke stolede på jer.... Jeg har hørt rigtig meget pænt om jeres foretagende, så jeg tvivler skam ikke på jeres effektivitet.

... og tak for en usædvanligt kvalificeret service. Det har virkeligt været en fornøjelse at lære dig og din virksomhed at kende. 1000 tak for din hjælp.

Jeg var på udkig efter et nodeskrivningsprogram og fik en god vejledning ift. mit behov, og produktet var ovenikøbet billigere end forventet. Seriøst firma med god kundepleje. BK

Tak Heine – jeg har modtaget filen. Tak for din aldrig svigtende hjælpsomhed.

Jeg syntes lige, jeg ville sende en mail og udtrykke min tak for den service du gav mig i forbindelse med mit køb af lydkort. Det oplever man ikke hver dag! Endnu engang tak for handlen.

Jeg takker med det samme og prøver igen – du er en guldgrube, Heine – Tak for hjælpen.

Jeg har personligt handlet med Heine flere gange og jeg kan stå 100% inde for hans forretning, der er ingen slinger i valsen. Og så er han osse en hyggelig fætter når man møder ham in persona. Behandler man Heine godt så tror jeg ikke man kan få en bedre leverandør.

....få en snak med Heine fra Indigo – han er en yderst flink fyr.

Tak for værdifuld information gennem årene!

Trods problemerne, vil jeg gerne (igen) takke dig for din gode service dengang. Tillad mig også at rose din hjemmeside. Du har virkelig fået samlet en god bunke information.

På forhånd tak for en rigtig god behandling og for din rådgivning i løbet ad den sidste uges tid, det har været fantastisk!!! Det mærker man sjældent efterhånden når man handler med "mindre" private It-virksomheder.

Ville bare lige sige tak, både for produkt og god service.

Du skylder mig ikke noget som helst. Du yder en usædvanlig god service, hver gang jeg henvender mig til dig, det står rigeligt mål med, hvad jeg forventer af dig.

Tak for fabelagtig info som altid. Jeg må sige at jeg er meget positivt overrasket over jeres blad (godt overblik + korte tekster + grafisk understøttelse af teksten) samt jeres website, hvor jeg har surfet lidt rundt (I har en god side hvor man har mulighed for demo-download).

Jeg vil gerne modtage næste nr. af musik+computer. I øvrigt den bedste samlede oversigt, jeg har set.

...mange tak for yderst kompetent kunde service :)

Tak for værdifuld information gennem årene!

Jeg takker mange gange for indsatsen, du skal vide at jeg er dig meget meget taknemmelig og synes at du altid leverer en første klasses og uselvisk dog meget professionel indsats og rådgivning – tak for det.

Hurtig og god service (stort smil) Det er perfekt, Heine. Mange tak for hjælpen.

Jeg vil gerne takke for din måde at betjene kunder på. På trods af at det sker over internettet virker det meget personligt og tillidsvækkende.

Long Live Indigo! Må jeg komplimentere dig for den usædvanligt gode kundeservice du altid har givet – det sætter jeg virkelig pris på. Helt tilbage til Atari-tiden har jeg vidst at din biks er langt den bedste! Selv om jeg ved at mine ydmyge indkøb hos dig næppe betyder noget som helst for den totale omsætning, så kan jeg love dig for, at Indigo er mit "first choice", og det siger jeg til alle der skal købe noget musikgrej. Håber alt det bedste for dig og dit Indigo.

Tak for dit helt suveræne svar på mit indlæg, "Hjælp til setup af Musik-PC til nybegynder" – det har kastet en hel del lys over sagen. Send mig fluks et katalog, så jeg kan se lidt på sagerne :-)

Tak for tilsendte, kabel virker perfekt og det du sagde om tilslutning er bare super. Du medsendte meget venligt også den CD vi talte om.

Hej Heine! 1000 tak for din mail. Den har virkelig været til stor gavn.

Tusind tak for din mail og henvisning! Det er nu anden gang du som den eneste ud af mange mennesker jeg har spurgt, kan give mig lige præcis hvad jeg har brug for, uden store armbevægelser! Jeg henviser alle jeg taler med om lydproblemer, teknik og udstyr til at spørge dig før de går andre steder hen.

Jeg vil gerne have at i sender mig de næste kataloger og siger tak for en fed service...

Jeg har fået jeres sjove, seriøse og meget utraditionelle blad et par gange, og da jeg nu er ansat som rådgiver i musik på vores amtcentral, så synes jeg, at det er oplagt, at vi får jeres blad i fremtiden.

Tak for din tålmodighed og din i øvrigt altide meget fine service.

Husker Indigo2 for alt det gode , også i praksis!!!!

Tak for dit grundige svar, som har bragt mig videre. Det er i øvrigt altid en fornøjelse at kontakte dig.

Tak for al din hjælp, det har været super. Og du skal være den første jeg tænker på, hvis jeg skal have købt nyt musikhard- eller software.

Tak for hurtig ekspedition. Det værdsætter jeg.

Hvor simpelt :-) og det virker !!!!!!!!!!!! Tusind mange tak for en glimrende service, jer er imponeret over at du giver dig tid til at svare................................. Mange tak

Kære Heine – Tusind tak for hjælpen. Det er altid en dejligt, at en forhandler er så hjælpsom. Det ses sjældent

Det er godt nok en meget flot support, som De har givet mig. Tusind tak. Jeg kan ikke lade være med at sammenligne med den, som jeg fik fra Amitech.

Få en dygtig fagmand til at sammensætte den computer, du har brug, for af kvalitetsdele, det kunne være Heine fra Indigo2

Tak for den fine betjening. Hav det rigtigt godt og endnu en gang mange tak for den engagerede og professionelle betjening!

Fino og endnu engang godt I er der blandt de andre. Fint med gode beskrivelser og ikke de sædvanlige "fabrikscopypaste" beskrivelser.

Mange tak for den hurtige/venlige og problemfri betjening.

P.S. Tak for din hjælp med alt dette her – den er guld værd :-)

Som sædvanlig er du hurtig på aftrækkeren med et præcist svar. Det virker helt som det skal. Endnu en gang tak for et hurtigt svar.

Vil gerne have ændret min mailadresse, idet min kone truer med at slette dine fremragende nyhedsbreve, som jeg læser med stor interesse!

Jeg takker meget for den kompetente rådgivning.

Tak for hjælpen. Takket være dine råd mht midi-udveksling med Band-in-a-Box kunne jeg give en ret præcis beskrivelse af problemet i Logicforum og jeg fik hurtigt et svar.

Foreløbigt mange fede tak for en altid-svar-og-hjælp-mail fra dig, det kan ikke være bedre!

PS! Jeg har fået virkelig meget glæde af de varer, vi har købt hos dig. Jeg håber på og regner med også i fremtiden først og fremmest at handle hos dig, ikke mindst fordi vi føler, at vi har fået en personlig og venlig service oven i den professionelle.

P.S. Jeg er iøvrigt glad for dine nyhedsbreve. Bliv endelig ved med at sende dem.

Din service er bare suveræn tak.

Jeg har fået min computer igen, og den virker. Tak for hurtig behandling, det var dejligt.

Mange tak for hurtig service og hjælp. Nu virker systemet perfekt.

Tak for hurtigt svar – god service…..

Kære Heine. Tak for din opringning! Hvor er du god!!

Jeg har haft stor glæde af de pc-programmer jeg har købt af Indigo2.

Kortet kører som det skal, og vi er ovenud tilfredse!

Sikke en service. Jeg vender tilbage. Foreløbig tak for flot support.

Har modtaget den – tak for den meget hurtige ekspedition.

Ih, hvor er det godt, vi har dig. Du er altid så flink til at svare.

Jeg vil lige ved samme lejlighed rose dig for dit top tjekkede nyheds brev, som alle de andre forhandlere kunne lære meget af!!!!

Det lyder godt – jeg er glad for at jeg ikke annullerede ordren...jeg har fået en fin service.

PS. Vi er meget glade for Indigo2’s evig gode service og spreder jeres navn overalt, hvor vi kommer frem!!!

Det kalder jeg service. Søndag aften og det hele. Nu virker hele mit gigantiske system!

Tak for dit svar. Alt virker perfekt og nøjagtigt som du skrev.

Endnu en gang tak. det er virkeligt dejligt at handle hos indigo 2: det er billige og man får en god behandling!

Hej Heine, "tak er kun et fattigt ord", nu funker den.

Kære Heine – tak for en særdeles fyldig besvarelse og for formidlingen!!

Nu funger det bare, hold kæft, hvor var det nemt. Sådan er det, når man får de rigtige infos.

Og til dit website's "Ros og Ris". Jeg har kun ros(er)!!!!

Tak for omsorgen, jeg er glad for at få dine breve.

I har mange gode informationer om produkter der interesserer mig og andre nyttige links fx optimering af computere til musikbrug.

Det ville absolut være en fordel med regelmæssige livstegn fra firmaet!

PS: Forresten.. Står jeg stadig på mailinglisten for dem som får tilsendt bladet? Jeg vil for alt i verden ikke undvære at få bladet tilsendt. Det er lige spændende hver gang .

Fortsæt venligst med det gode arbejde. Jeg ser frem til det næste nyhedsbrev!

Mange tak for de Nyheds mail vi får, forsæt med det :o)

Et godt blad – som har stort potentiale – da jeg ikke kan se noget blad i danmark der ligner jeres.

Det er en herlig opdatering man får, præget af stort engagement og "finger på pulsen!" Det giver også stor tillid til firmaet!

Desuden vil jeg gerne takke for jeres meget spændende og oplysende sider.

Alle tiders med disse mail's. Endnu engang tak for informative mails.

Læser altid dit materiale med interesse, har dog ofte problemer med at finde ud af om det er noget jeg kan have glæde af eller ej. Men det skyldes min manglende faglighed, jeg er nok mere musiker end tekniker.

Det vigtigste er at du bliver ved med at sende nyheder. Tak for et fint nyhedsbrev, Heine.

Dejligt at høre fra dig, der er næsten altid et eller andet overraskende – men altid interessant.

Jeg må indrømme at jeg de sidste par år ikke har foretaget indkøb hos jer, men vil gerne sige at jeg er meget glad for at få denne service, I giver indtryk af at være en seriøs og uafhængigt forretning, der ikke er "i lommen" på nogen. Så derfor forsømmer jeg ikke nogen lejlighed til at anbefale jer til mine musiklærerkolleger her på Fyn og i Folkeskolens Musiklærerforening.

Jeg læser altid alt hvad der står i Jeres nyhedsbrev, og finder det både informativt og brugbart som almen info.

... inspirerende hver gang og hurtig og præcis orientering (Nyhedsmail, red.)

Jeg underviser i musik på en højskole. Her vil vi meget gerne handle hos dig! Din hjemmeside og dine nyhedsmail er informative og sympatiske. Jeg tænker her på at du fx ikke er bange for at henvise til en konkurrent, hvis du har set et super tilbud osv. Den "gamle nyhedsmail" læser jeg altid igennem (og bliver selvfølgelig fristet!) Jeg bliver ved med at anbefale din forretning, og håber at komme til at handle mere i fremtiden.

Tak for dit hurtige svar – nu kører det. Tak for god service – og god og spændende info.

Det virkede sgu perfekt. Øh hemmeligheden? Jeg må indrømme at servicen hos jer (dig) er så meget....... PERFEKT, PERFEKT.

Tak for hurtigt, præcist og fyldestgørende svar! Det er ellers mildt sagt ikke sædvane hos ret mange virksomheder i disse "elektronisk sagsbehandlings-tider". Jeg er imponeret...

...læser en del om IT i alt almindelighed, og ja det du har skrevet er faktisk noget at det bedste jeg har set på nettet, og så syntes jeg da lige at du skulle vide om den lille fejl, så det kunne blive helt perfekt.

Jeg er meget glad for, at du er så ærlig og hjælpsom. Det er en vigtig grund til, at jeg handler hos dig. Jeg vil hellere give prisen og så få det, jeg helst vil have.

Tak for dit hurtige svar, din service er enestående. NS

Jeg læse i øvrigt dit katalog med stor fornøjelse hver gang det kommer. Det er rigtig flot, og det lille format er lækkert at ligge i sofaen med. Så kan jeg savle lidt over alle de ting der kunne være sjovt at have, men som jeg ikke rigtig synes jeg har råd til. VC

I har ved en tidligere lejlighed ydet mig fremragende rådgivning. Nu prøver jeg igen.
Jeg er meget, meget tilfreds med dig og din virksomhed, så jeg ønsker det allerbedste for dig. OO

Jeg er simpelthen så imponeret over at du tager dig tid til at svare på mine spørgsmål , når jeg nu så sjældent køber noget hos dig. Jeg håber inderligt, at jeg kan lægge en ordre hos dig inden længe AL

Det er meget, meget fornemt. Tusind tak for din meget flotte service. Utrolig flot hjælp. TL

Mange tak for alle svarene. Alle andre virksomheder, jeg har skrevet til, har udeladt at svare, så det er fedt at du gider!!!... AN

Tak for det meget hurtige svar – det var imponerende. SEP

Altså, det er godt nok fornemt at få svar på en søndag. Endnu en gang tak. LS

Det var sødt af dig at henvise mig til noget, du ingenting tjener på. BB

Ligegyldigt hvem, jeg har talt med, så har de sagt: ”Der er et firma, der hedder Indigo 2 og ham Heine, skal du bare spørge, han prøver at hjælpe med det hele! Det er bare sådan en fin service!”
Det har jeg også konstateret, ikke bare denne gang. Det er dejligt, at man kan få så megen hjælp. Tak for det! RP

der er altid førsteklasses behandling og service hos dig. (så fik du den). OV

Jeg syntes lige, jeg skylder dig stor tak for hurtig service og ekspeditionstid. HB

Tusind tak for vejledningen. Det er nok den bedste og lettest forståelige orientering, jeg nogensinde har modtaget. Hold da op.
Du har for det første sparet mig for 999 kr. Dernæst givet mig en orientering, som jeg kan bruge til noget. Nu tror jeg, at selv jeg kan finde ud af det. Tusind tak, skal du ha'. KV

Jeg er dybt imponeret af din mail. Og så på en søndag! Og hvilket tilbud!! Tak for en rigtig god service. SJL

Indigo 2's musik-computere:

Jeg modtog min PC i fredags og tog den i brug i weekenden. Den kører som en drøm!
Tusind tak for hurtig ekspedition, god vejledning og service. KHJ

Jeg har købt flere produkter hos Indigo 2 igennem årene. Senest en glimrende computer, som der var en del startvanskeligheder med. Chefen (HS) for Indigo 2 besvarede hurtigt alle mine spørgsmål før under og efter købet. HS mødte sågar op på min privat adresse for at løse et problem med den nye computer. Det lykkes i første omgang ikke. Computeren blev taget med og kort tid efter afleveret på min arbejdsplads! Vi snakker her service i absolut topklasse, som går ud langt ud over, hvad man kan forvente. Jeg kan på det varmeste anbefale firmaet. Indigo2 vil stadig være første valg, når der skal købes musik relaterede produkter eller computer. HC

Nu har jeg fået installeret “det hele” på den nye PC og er begyndt at indspille noget musik m.m. og den er mærkbar bedre end min HP bærbare. Jeg vil lige sige tusind tak for den meget kompetente hjælp jeg har fået af dig ifm. købet og valget af ny PC – Det er godt nok noget andet, end at stå i en stor forretning og selv skal finde ud af det hele. Så det har været en kæmpe hjælp. TM

Tak for din kvalificerende support; sammen med min it-ansvarlige har jeg trin for trin fulgt dine anvisninger; det hjalp dog ikke i første omgang. Herefter flyttede vi SSD'en over i en tilsvarende model og nu kører det. Tak fordi du ikke bare forsøgte at sælge mig en ny, hvilket kunne være en løsning mange ville benytte sig af ....... RESPEKT. LV

Jeg er kommet godt i gang med min ABook notebook, og den dejligt støjsvag. Man hører den næsten ikke, bortset fra indimellem, hvor den lige laver en lille ’motorlyd’ ganske kortvarigt. Ellers er det jo bare megafedt at have en stor skærm og et godt tastatur og en masse ting, som jeg helt sikkert først kommer til at sætte rigtig pris på lidt senere. Fedt med SD kort indgang fx Det havde jeg slet ikke tænkt på! SFE

ABook: Levering, helt som planlagt - perfekt! Indtrykket af computeren er, indtil videre, absolut positivt! Detaljen med det udvendige batteri er godt tænkt! CR

Og jeg må sige, at den pc er ikke bare lydsvag... den er LYDLØS... imponerende. LB

Tak for super god service. Alt er kørt snorlige! :) SM

For nogle år siden købte jeg en ABook af dig – og den har kørt helt forrygende lige siden. Så der var ingen tvivl om, at du nu skulle drages ind i billedet igen. TP

Tusinde tak for din enorme hjælpsomhed. EBH

Jeg har hentet ABooken i dag. Lækkert. Den er superflot. Jeg glæder mig til at arbejde med den. Tak for god service og vejledning. Det bliver sagt videre. R B-J

Jeg er særdeles glad for min nye PC, specielt: a. Støjfri – Jeg skal have øret 20 cm fra den, før jeg kan høre den er i gang – det er fantastisk. b. Lynhurtig, både opstart og backup. TS

Det har været en meget stor fornøjelse at handle med dig, og bestemt ikke sidste gang.
Tusind tak for meget kompetent rådgivning – har følt mig i gode hænder hele vejen igennem :-)
Har endnu ikke oplevet noget lignende :-) KH

Tusind tak for en fantastisk notebook! Jeg håber på dårligt vejr i sommer. MS

Hejsa, computeren virker fejlfrit og er skøn. Herligt at handle hos jer. SDN

Så har jeg fået gang i begge skærme. Jeg lavede den bios ændring, du omtalte, og lidt opsætning i windows, og så var det ok. Tak for rigtig god, grundig og hurtig service. JCO

Endnu en gang har du været til stor hjælp. Super! Forhåbentlig hører du ikke fra mig sådan lige foreløbig. Men jeg er jo endnu en gang blevet bekræftet i, at du yder en fortræffelig support, og at jeg gjorde klogt i – også denne gang, at købe min musik-computer hos dig. Tak for handlen! BG

Tak for en god handel. Det er en fryd at få en pc, der er lynhurtig og kraftfuld. Den klarer alle opgaver uden at kny. Hvad angår det lydløse, vil jeg sige, at den er næsten lydløs. I starten, når den skrev på harddiskene, så kunne jeg tydeligt høre den knurre men så lagde jeg sådan nogle brikker, man bruger til at sætte under højtalere, under de fire ben, så nu kan jeg næsten ikke høre den mere. Så alt i alt er jeg rigtig godt tilfreds med min nye computer, så tak for det. JW

Mange hilsner og tak for en fantastisk forretning . Det er en fornøjelse med en sådan seriøsitet omkring musik/computer produkter. Og TUSIND tak for dine super overvejelser og vejledning! Det er helt vildt fedt at blive vejledt så godt, når man ikke har særlig forstand på computere. MS

I øvrigt fungerer alt fantastisk, jeg vil godt give ABook'en (720HDI) en god anmeldelse! PDS

Jeg helt vild med dit nyhedsbrev. Jeg læser det flittigt og anbefaler det til alle der gider høre. TM

Så er computeren ankommet og er i gang for fuld blæs, bortset fra at det ikke er meget blæs man hører ;-) Alt ser ud til at virke perfekt, og hold da op en fin maskine. Jeg er dybt imponeret og er rigtig glad for, at det netop var dig, jeg fik fat i, da jeg skulle ha mig en ny audiomaskine. Tusind mange tak for din store hjælp og for dit knowhow på dette område. Du har helt bestemt fået dig en fast kunde. Hvor kunne jeg dog ha gået galt i byen, havde jeg rodet med det selv.
Jeg forventede en hurtig computer, men ikke at den var SÅ hurtig. Hvor er jeg glad. Tak. JR

Nu har jeg fået det hele op og køre. Det er virkelig en fantastisk pc til musik. Den håndterer nemt store finalefiler og indspilninger med masser af spor+mastering af diverse ting. Det er jo herligt.
En tilfreds hilsen her fra København. HL

Jeg kan i øvrigt rapportere, at opsætningen hidtil går fuldstændig som den skal. Der er krudt i den maskine, og hvor er den dog dejlig stille af sig! Det er et pragtfuldt anlæg.

Computeren kører som en drøm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så det er super.

For resten vil jeg lige sige, at jeg stadig er yderst tilfreds med den computer, skærm, tastatur m.m.m., som jeg købte hos dig for nøjagtig et år siden. Alt har i hele perioden fungeret upåklageligt!

Det er en fornøjelse med den PC, på alle måder er den umådelig dejlig at arbejde med. Så jeg har ikke fortrudt noget. Tak for hjælpen.

PC'en kører bare. Sibelius i stor opsætning kører, så processoren bruger 5 procent. De fleste programmer har jeg fået til at køre. Men Canon-printeren og måske min scanner kan ikke lide Windows 7. Jeg er ved at finde ud af det med XP-mode. Det er en fornøjelse at arbejde med den ny PC, nu hvor jeg har overvundet begyndervanskelighederne. Og det en meget støjsvag. Faktisk irriterer min løse harddisk mig mere end den stille blæser. AD

Diverse programmer og hardware

Olympus LS-P2: Købte denne forbløffende optager hos dig sidste år til min kone. Hun bruger den i forbindelse med et par kor, hun er med i. Optager det de skal øve på til næste gang.
Jeg har fået lov til at låne den et par gange og er meget imponeret over lydkvaliteten. JM

Olympus LS-14: Jeg har testet og sammenlignet Olympus optagerne m. et par andre optagere (bl.a. Sony PCM-D50).
I forhold til prisen er LS-14 rigtig overbevisende - også onboard mic´en. -Det er dog lidt sjovt at de har valgt spaced/AB som standard konfiguration - modsat Zoom og Sony der typisk har XY. Men det betyder nu i virkeligheden mindre synes jeg. LS-14 er ret behagelig at lytte til.
I forhold til at yde PiP til en ekstern mikrofon, der virker den faktisk ret suveræn! Jeg kunne ikke umiddelbart høre forskel på Sony´ens preamps og Olympus´ens preamps. Redt fedt. RL

EarMaster Cloud: Ebberup Skole købte for en måneds tid siden Earmaster med Cloud og 20 credits. Det fungerer rigtig fint og vi har haft nogle gode forløb. Fx har jeg en klasse der nu har lært noder og viser tydelig fremgang rent rytmisk, så det er super. JS

NotePerformer til Sibelius: Jeg blev temmelig overbevist af lydsammenligningerne mellem Sibelius' egne lyde og NotePerformer, så jeg må skride til handling og bestille et eksemplar. BS

Sibelius (crash): Tusinde mange tak for din hjælp, det var en kæmpe hjælp, nu kører det for mig. SGJ

Sibelius: Hvor allerfedeste service! TAK! Du har lige reddet morgendagens korprøve. TK

Coolsoft VirtualMIDISynth: Hurra, det kom til at virke rigtig fint. Jeg tror egentlig ikke, jeg nogensinde har haft noget, der lyder så godt. LN

Hurtig og effektiv hjælp med Sibelius – det kan ikke være bedre.
Du har en trofast kunde i mig – mange tak! OER

Tak for hjælpen med Sibelius, knaldhammerende god service. Med stor hilsen! TVJ

Nu virker Sibelius 7.1.3! Ved at følge dine instruktioner kom jeg glat igennem. Fremragende! JL

Tak for alle M-Audio Keystation Mini32. De fungerer fint, lærerne blev bare så glade for dem. JD

PhotoScore (nodescanning) fungerer fint. Jeg er meget glad for det, især fordi det også medtager tekst. Det er helt vildt, så meget tid man sparer på det. AM

CoolSoft VirtualMIDISynth: nu lyder mit orkesterstykke ENORMT FLOT! Jeg skal bare ind og justere nogle parametre som rumklang o.lign. – og begynde at instrumentere efter “rigtige” lyde, der pludselig giver en anden balance. Superfedt! Tak for denne mulighed! SK

SharpEye nodescanner har jeg købt for længe siden, og det er virkelig en fornøjelse at bruge. SEP

SharpEye nodescanner: Jeg har endnu ikke haft en eneste genkendelsesfejl ved nodescanningen, så jeg er MEGET tilfreds. B.C.

Tænk at jeg så hurtigt skulle blive  glad for min lille fikse Olympus LS-5. VK

Samtidig må jeg, med glæde, konstatere at den indbyggede mikrofon (i Olympus LS-5) er mere end fantastisk og jeg har kunnet lave nogle gode optagelser rent lydmæssigt. PL

Tak fordi du gav mig tip om Olympus LS-5: Du har helt ret: Den ligger godt i hånden... og er meget nem at betjene... Fed recorder. CJ

Tak for din samvittighedsfulde support. Sibelius kører nu fint på vores lærers maskine. PWB

Jeg købte Guitarpro af dig for et par måneder siden. Det er simpelthen et super program.

Jeg kendte ikke SmartScore og jeg har allerede scannet den første melodi. Og ved I hvad: Det virker sku', det er helt fantastisk, hvis jeg havde vidst at der fandtes sådan et program så var jeg aldrig gået i seng. Jeg er vildt imponeret. Det bli´r sjovt det her.

Jeg er begejstret! Halion er den sampler, jeg har drømt om siden jeg kørte Sample Cell på MAC i DIEM tilbage i 1991. Yessss!

Jazz Piano MasterClass: Jeg har været glad for de 2 CD'ere, vi købte med jazzklaver af Miles Black. Det er et flot stykke pædagogisk arbejde, der er gjort her. Men det er svært for almindelige musikelever at bruge som selvstudium uden en musiklærer til at fordøje lektionerne.
Der er meget materiale og mange øvelser, som alle ligger på et højt niveau. Det er vel også derfor Miles Black har kaldt dem masterclass i jazzpiano. Men de er meget interessante for videregående jazzpianister over hele kloden. Jeg har selv fået en del ud af dem.

Tilbage til Indigo 2's produkter